עזרה בארגון טיפול בישראל

פעם, בגלל חוסר קשרים וניסיון בארגון , תהליך לא מאורגן וממושך של ארגון טיסה לישראל לטיפול בילדה חולת סרטן עלה בחייה… זה סיפור טראגי אמיתי שאיתו כפי שסיפרנו לכם קודם ככה התחילה תנועת מתנדבים לעזור לילדים חולים באונקולוגיה מכל העולם , ואז הוקמה העמותה של ״אלופי העולם“ 

פונות אלינו משפחות עם מצבים וסיפורים שונים לחלוטין, המטופלות באונקולוגיה בשלבים שונים ובמקומות שונים בעולם. במשך מספר שנים של ביצוע פעילות באונקולוגיה של הילדים – אחת הבעיות הנפוצות ביותר אמהות פונות אלינו עם בקשה לעזרה בקבלת טיפול במרפאות המוכרות והטובות בישראל . חלק מהמשפחות שיצרו איתנו קשר שיתפו לגבי הקושי בלי אפשרות להצליח ולהתמודד, והפסידו זמן יקר וכסף בדרך לחלום היקר… זה בעיה גדולה .

לכן, אנו תמיד עוזרים ונותנים את כל אנשי הקשר של אותם מומחים אשר מלווים משפחות מתחילתם ועד סופו , נמצאים ליד בכל שלב: איסוף מסמכים, תקשורת עם המרפאה, בחירת רופא, טיסות, יישוב מחדש, טיפול. מי יכול לייעץ ולספר על כל הניואנסים. הרי אנחנו יודעים כמה קשה להורים לכסות בראשם את התהליכים הספציפיים של ארגון טיפול במדינה לא מוכרת.

אם יש לך שאלה שאינך מקבל טיפול מתאים במקום בו אתה נמצא , אם אתם שוקלים אפשרות לטוס לישראל לטיפול אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, למי לפנות ועם מי אפילו רק כדי לדבר על זה – כתבו לנו, אנחנו ניתן לכם את כל המידע שיש לנו, ננסה לענות על כל השאלות או נגיד לכם היכן לחפש תשובות.

הרי את כל השבילים עברו ביחד עם עשרות משפחות מהמחלקות שלנו, שהיו כאן לטיפול!

רבים מהם כבר נכנסו להפוגה וחזרו הביתה, רבים מסיימים טיפול ומתכוננים להרגיש שוב טעם כל כך מיוחל של החיים הרגילים!

וזכרו שסרטן אינו גזר דין מוות!

חיים ארוכים ובריאים אפשריים לך ולמשפחתך! 

Share:

More Posts

דילוג לתוכן